söndag 12 augusti 2012

Lite utfyllnad till Sorgelandet.




Saker spöken säger och gör.

1- Jag blev förrådd.
2- Jag ber om ursäckt.
3- Du får aldrig mitt guld (sneglar nervöst mot gömstället)
4- Hämnas mig (nämner random encounter vid namn)
5- Gudarna ljög om allt!
6- Det här är bara ett tillfälligt problem, jag SKA återvända, HahahaMuhahahheheheh....
7- Hjälp mig! (utseende ger ledtråd till närmsta fälla)
8- Hahahahahah, BUUUUHHUUU... *kedjeskarammel*
9- YUOFFYoögdsjhorhoö joaegä jraåoylojkljsg...
10- Försök till possession.

Orcher och Goblins magiska artefakter.

1- Påfågelfjäder, d4 laddningar Charm Person.
2- Grävlingskranium, d4 laddningar Detect Magic, morrar i närheten av magi.
3- Stridshorn, d2 laddningar Cause Fear.
4- Benmjöl i påse, d2 laddningar Hold Person.
5- Torkade vargtungor i halsband. Speak with Wolf en gång per dag.
6- Smutsiga "robes", d2 laddningar Mirror Image.
7- Skallra av monsterben, Protection from Evil en gång per dag.
8- Bälte av alvhår, d4 laddningar Invisibility.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar